سامانه پیامک متنی و صوتی ویژه دفاتر بیمه


سامانه پیامک نقره ای
دائمی
۱۹۹٫۰۰۰
تومان

ارسال تکی پیامک متنی

ارسال گروهی پیامک متنی

ارسال پیامک به کدپستی

ارسال پیام تبریک تولد

رسال پیامک خودکار انقضای بیمه نامه

امکان ذخیره شماره مشتریان بصورت هوشمند

ارائه گزارش ارسال های انجام شده

برگشت هزینه پیام های نرسیده (بلک لیست)

ارسال تبلیغات انبوه به کل شهرهای کشور

امکان ثبت همکار خود با دسترسی دلخواه

انتقال پیام های دریافتی روی موبایل خود

قابلیت فعال کردن منشی عضویت

کارت ویزیت پیامکی و الکترونیکی

ذخیره پیامهای پیشفرض جهت استفاده مجدد

قابلیت دریافت پیامک روی خط اختصاصی

امکان ارسال از روی نقشه شهرها

امکان برگزاری نظر سنجی و مسابقه پیامکی

خط اختصاصی متناظر تلفن ثابت یا همراه

امکان ارائه خط خدماتی (بلک لیست)

ارسال پیام صوتی روی شماره همراه

ارسال پیام صوتی روی شماره تلفن ثابت


سوالات متداول در زمینه سامانه پیامک

سامانه پیامک یعنی چی؟

یک نرم افزار تحت وب (یک سایت) است که با آن قابلیت متصل شدم به مخابرات کشور و ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی بصورت تکی یا انبوه را دارید.

۱
سامانه پیام صوتی به چه صورت است؟

در سامانه شما قادر خواهید بود صدایی که از قبل ضبط کردین را برای شماره مخاطبین خود عم از تلفن ثابت و یا شماره همراه ارسال کنید. گوشی مخاطب زنگ خورده و به محض پاسخ فایل صوتی شما برای مخاطب پخش خواهد شد و این نوع ارسال بلک لیست ندارد.

۲
بلک لیست به چه معناست؟

به دلیل ارسال های نادرست اپراتورها ، مخاطبین خسته شده و به اشتباه شماره خود را به بلک لیست میبرند تا پیام های تبلیغاتی اپراتورها را دریافت نکنند.(پیام اپراتورها قطع نمیشود با این کار و صرفا ارسال های از سوی سامانه پیامک تبلیغاتی مسدود میشود.) از این رو ارسال های تبلیغاتی شما به شماره های بلک لیست ارسال نخواهد شد.

۳
تکلیف هزینه پیامک های نرسیده به مخاطب چی میشود؟

وقتی شما ارسال پیامک تبلیغاتی متنی انجام میدهید ، عده زیادی ممکن است در بلک لیست باشند و پیام شمارا اصلا دریافت نکنند. هزینه پیام های نرسیده به دلیل بلک لیست به حساب کاربر بازگشت داده خواهد شد. همچنین در پیام صوتی نیز ممکن است پس از ارسال پیام و تماس با مخاطب ، مخاطب پاسخگو نبوده و یا شماره مشغول باشد که در این صورت هزینه پیام نرسیده عودت داده میشود.

۴
من نماینده بیمه ، قصد دارم پیام هام به همه برسه، راهی وجود دارد؟

بله. درصورتی که متن شما خدماتی باشد خطی در اختیار شما قرار میگیرد به نام خط خدماتی که میتوانید با آن به همه مخاطبین حتی بلک لیست پیام ارسال کنید.

۵
خط خدماتی غیرقانونی است و مزاحمت محسوب میشود؟

خیر. خط خدماتی یک خط قانونی است صرفا جهت ارسال پیام های خدماتی. مثلا وقتی یک نفر شماره خود را به حالت بلک لیست در میاورد تا پیام تبلیغاتی دریافت نکند، باز تمایل دارد ارسال های بانک و موجودی خود را دریافت کند. و یا نیاز دارد پیام انقضای بیمه نامه خود را دریافت کند تا دچار مشکل نشود. خطوط خدماتی این امکان را میدهد تا شما پیام هایی که حاوی تبلیغات نیست را به همه مخاطبین خود برسانید. (ارسال انبوه با خطوط خدماتی ممنوع است و به صورت تکی و یا گروه های کوچک ارسال میشود.)

۶
فرق خط اختصاصی با خط اشتراکی در چیست؟

خطوط مجازی که عموما با سرخط های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۰۲۱ شروع میشود به دو صورت اختصاصی و اشتراکی ارائه میشود. خطوط اشتراکی یعنی خطوطی که متعلق به مجموعه تک جلد میباشد نظیر خطوط ۱۰۰۰۰۹ ، ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ ، ۵۰۰۰۱۴۵ ، ۲۰۰۰۱۳۵ و... که به رسم امانت در اختیار کاربر قرار میگیرد تا صرفا ارسال داشته باشد و قابلیت دریافت پیامک برروی این خطوط امکان پذیر نیست. اما خطوط اختصاصی یعنی خطوطی که شما به صورت اختصاصی خریداری کرده و کلیه قابلیت های خط عم از ارسال و هم دریافت پیامک برای شمامیباشد و هیچ کاربر دیگری در کشور از این خطوط استفاده نمیکنند. مانند خط ۱۰۰۰۹۱۹۴۸۱۵۷۹۳ و یا خط ۱۰۰۰۲۱۳۳۰۳۷۷۵۲ و... که میتوانید بین ۸ تا ۱۴ رقم باشند.

۷
تعداد ارقام خطوط اختصاصی در کیفیت چه تاثیری دارد؟

خیر. کیفیت خطوط اختصاصی به طول آنها نیست و کوتاهی و یا بلند بودن تعداد ارقام خط صرفا جهت قابلیت هایی نظیر حفظ کردن شماره توسط مخاطب و... میباشد. البته اپراتورها مانند خطوط ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ و دیگر اپراتورها میتوانند کیفیت متفاوت داشته باشند. در مجموع با توجه به نیاز مشتری و همچنین نوع تبلیغات مدنظر نماینده بیمه و اهمیت کلاس کار و کیفیت خطوط ، خط پیشنهاد میشود. فرضا اگر قرار باشد خطی در مجله و یا رادیو وهمچین دسته مواردی تبلیغ شود نمیتواند بلند باشد و باید آنقدر کوتاه باشد تا مخاطب به راحتی به ذهن بسپارد و همچین موارد دیگری که بسته به نوع نیاز کاربر خط ارائه میشود.

۸
کارت ویزیت الکترونیکی یا کارت ویزیت هوشمند چیست؟

بله . در سامانه قابلیتی وجود دارد به نام پاسخگوی خودکار. شما به سامانه دستور میدهید که در صورت دریافت فلان کد و یا عدد ، متن مورد نظر را برای مخاطب من ارسال کن. برای اینکار یک خط اختصاصی با قابلیت دریافت دارید. لازم به ذکر که شما میتوانید بینهایت کد دریافت تعریف کنید و نیازی نیست برای هر کد هزینه جداگانه پرداخت کنید و با یکبار هزینه سامانه و خط بینهایت کد و کارت ویزیت الکترونیکی خواهید داشت.

۹
ارسال براساس کدپستی به چه صورت است؟

در مراکز استان قابلیتی تحت عنوان ارسال براساس کدپستی وجود دارد. کد پستی منطقه مورد نظر خود را پیدا (نقشه شهرها در اختیارتان قرار میگیرد.) و در کادر مربوطه وارد میکنید. شماره مخاطبینی که سند موبایلشان مربوط به آن کد پستی باشد شناسایی و ارسال به آنها ممکن میشود. این ارسال هم برای همراه اول و هم برای ایرانسل میسر میباشد.

۱۰
هزینه تمدید سالانه سامانه پیامک چقدر است؟

سامانه های پیامک تک جلد بدون محدودیت زمانی میباشد و پس از خرید سامانه، سامانه فعال میشود و سالانه مبلغی بابت تمدید پرداخت نمیکنید.

۱۱
پشتیبانی و آموزش سامانه پیامک به چه صورت است؟

برای آموزش سامانه پیامک ، فایلی بصورت تصویری و متنی در اختیار شما قرار میگیرد که به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و همچنین کارشناسان ما جهت راهنمایی شما و آموزش بصورت تیکت و تلفنی آماده به خدمت هستند. همچنین پشتیبانی فنی و پاسخ به سوالات شما به صورت تیکت (در تمامی ایام و ساعات) و تلفنی (در ساعات کاری) صورت میگیرد.

۱۲
پنل اس ام اس با سامانه پیامک چه فرقی دارد؟

پنل اس ام اس همان سامانه پیامک است. پنل اس ام اس نام لاتین سامانه پیامک میباشد و هیچ تفاوتی وجود ندارد. تک جلد ارائه دهنده پنل اس ام اس ویژه دفاتر بیمه میباشد.

۱۳